본문 바로가기

여행/2011.8 中國 蓬莱, 龙口, 栖霞, 烟台

둘째날(下)




배부른 점심식사 후, 우리가 간 곳은 해양세계관. 펑라이터미널에서 택시타고 7위안이면 갈수 있다.
(After we had lunch fully, we went to Ocean Aquarium of Penglai. You can ride a taxi
 from the terminal of Penglai. 7 Yuan.)

입장료는 좀 쎄다.(120 위엔)
(Admission fee is a little expensive.(120 Yuan))












다양한 종류의 신기한 물고기가 많이 있었다.
(There were many kind of special fish.)





그 외에, 앵무새, 원숭이 같은 애들도 있었다.
(For the rest, there were parrots and monkeys.)











예전에 해운대 아쿠아리움에서 볼수 없었던 다양한 물고기를 볼수 있었던 점이 좋았다.
(I like this because I could also see many kinds of fishes which couldn't see in Aquarium
 of Haeundae which is located in Korea.)


물고기가 너무 움직여서 깨끗한 사진을 촬영할 수가 없어서 요놈은 동영상으로 ㅋㅋ
(I couldn't take clear pictures that's because fishes moves too frequrently so I took a short video keke..)






북극곰도 있었다. 생각했던 거보다 훨씬 컸다.
(There was polar bear. He was so big than I thought.)





이름은 모르겠는데.. 참 못생겼다 ㅋㅋ
(I don't know what name is.. He is so ugly. keke..)



내가 도착한 후에 이미 수중쇼는 끝이 나 있었다. ㅠㅠ
(After I arrived, underwater show was already ended. T.T)





돈은 좀 비쌌지만 구경은 잘하고 왔음.
(Although it was a little expensive, I saw well.)





불가사리, 말미잘, 성게..
(Starfish, Sea anemone, Sea urchin..)








거북이도 있었음. 물에서는 빠르던데 ㅋㅋ
(There was a turtle. He is fast under the water.)



산소통 메고 열심히 수영하시는 아저씨. 바디랭귀지로 시간을 물어보던데.. ㅋㅋ
(A swimmer was swimming hard with oxygen cylinders. He questioned what is time.)





상어. 무서운 놈.
(Shark. So scared.)





물개.
(Seal.)







물개쇼도 보여 준다. 참 똘똘한 녀석들.
(They show the show of seal. They are really smart.)






돌고래쇼도 있다. 이건 동영상 촬영을 못했네. ㅜㅜ
(There is the show of dolphin. I couldn't take a video.)

'여행 > 2011.8 中國 蓬莱, 龙口, 栖霞, 烟台' 카테고리의 다른 글

넷째날(上)  (0) 2011.08.29
셋째날  (0) 2011.08.21
둘째날(中)  (0) 2011.08.16
둘째날(上)  (0) 2011.08.14
첫째날  (0) 2011.08.14